un site despre felul in care vad si inteleg eu realitatea

Am ales filmul din pricina regizorului Steven Soderbergh. M-am pacalit, ma rog,insa orice film merita vazut macar o data. Asta daca rezisti si nu pleci, cum au facut doi spectatori din dreapta mea. Sau nu adormi. E posibil s-a fi facut si pe asta cineva, doar ca eu n-am aflat. N-au sforait.

Dar lasand mistoul la o parte, trebuie sa spun ca m-am ales totusi cu ceva in urma vizionarii acestui asa zis thriller. Personajul principal, o femeie fosta soldat in marina, actuala spioana si viitoare agent special, s-a batut ea cu toti barbatii de prin film, asa pe modelul lui Bruce Willis, cu ceva sange dar si cu fond de ten, in cadrul unui scenariu foarte intortocheat si lipsit de orice fel de savoare la sfarsit. Uitandu-ma la ea, gandul meu a plecat hoinar spre noul nostru, posibil viitor sau posibil fost, prim ministru. Si, dintr-o data, calitatea lui de spion profesionist nu mi-a mai produs fiori pe sira spinarii. Teama a lasat loc sperantei. Il si vedeam observand criza din toate unghiurile, luandu-se la tranta cu ea, taind-o cu cutitul sau impuscand-o cu vreo arma automata, nu stiu, poate punand si cate-o grenada….

Oau! Avem ocazia sa fim condusi de un supererou. Criza e deja pulverizata, trenurile nu se vor mai inzapezi, poate nici nu va mai indrazni sa viscoleasca. Poti sa stii? Iar noi vom trai intr-un triller perpetuu jucandu-ne propriile roluri.  Daca poti face un mic joc de imaginatie, e imposibil sa nu vezi cat de grozava e situatia.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

