un site despre felul in care vad si inteleg eu realitatea

Dilema

Eu am auzit de Mihai Razvan Ungureanu acum cateva zile cand a fost nominalizat de presedinte ca succesor a lui Emil Boc. Privindu-l am simtit fiori pe sira spinarii si bucuria ca am scapat de celalalt s-a estompat si a disparut. Am avut sentimentul palapabil ca se poate mult mai rau. La scurt timp, am vazut si prezentarile celorlalti ministri. L-am ascultat vorbind pe Razvan Mustea si am aflat ca madam Boghievici a facut vreo 4 masterate in 2 ani. Ei bine, va fi mult , mult, mai rau.

Apoi, am ascultat cu atentie parerile ziaristilor si al moderatorilor. Marea majoritate ale lor erau laudative sau chiar admirative. Se pare ca acest domn Ungureanu este competent pe domeniul sau de activitate si are diverse realizari recunoscute si prin strainatate. Ok! Privit pe acest palier aprecierile sunt firesti. Desigur, mai putin discursul lui Victor Ponta din parlament care mi-a facut rau de la stomac. Adica, daca-l privesc in calitate de sef la SIE si de istoric, probabil ca ceea ce se spune e adevarat.

Doar ca, eu am totusi o problema. Acest domn a fost bagat cu forta si in viata mea de cetatean, prin aprobarea lui ca prim ministru. Iar in aceasta calitate, a facut din start o ilegalitate, prin starea de incompatibilitate in care s-a aflat nedandu-si demisia din SIE de la bun inceput, apoi s-a dovedit incapabil sa-si impuna autoritatea cand a acceptat listele de ministri de la coalitie, a mintit cand a spus ca are incredere in ei si a dovedit-o asistand aiurea in targ la instalarea lor formala in ministere, si a dovedit ca nu da doi bani pe noi ca cetateni fiindca a pierdut doua zile cu ceremonii inutile facand abstractie de situatia oamenilor necajiti loviti de viscol.

Cum as putea eu, in calitatea mea de cetatean sa-l consider nemaoipomenit si extraordinar pe acest om? Deja a mintit, a eludat legea si a demonstrat ca nu facem doi bani. Ce legatura are calitatea de istoric cu cea de prim ministru? Cum as putea sa ma bazez ca un spion care poate declara orice, oricand, oricui (dupa propriile spuse, intr-un reportaj facut de Antena 3 in 2009), imi poate servi interesele?

Simt ca e rau, e foarte rau. Sira spinarii nu m-a mintit niciodata. Si n-avem nici o sansa sa se indrepte lucrurile daca Basescu nu pleaca. Desi…dupa ce l-am auzit pe Ponta debitand…

Comments on: "Dilema" (4)

  1. Aurel Letia said:

    Timpul,timpul e cel care va masura!Si faptele!In rest parerea mea este ca esti prea aspra!

    • Putin imi pasa mie ce masoara timpul. Sau istoria. In calitate de cetatean eu masor felul in care imi apar mie lucrurile. Iar eu m-am saturat de minciuni si inselatorii. Nu consider ca-mi permit sa le trec cu vederea. Tot ce se face prost ma costa din viata mea.

  2. ai rabdare, ca vine primavara si sper ca tot mai multa lume sa simta greata fata de ei, sper sa nu dam in hepatita pana atunci

Lasă un răspuns

Nor de etichete

